No Idea What The Title Should Be

Hello,

Lama giler tak update blog ni, dh hampir sebulan tak update. Sejak posting kat primary care, saya busy sangat-sangat. Setiap hari schedule saya penuh, from 8am till 5pm or 6pm or even 7pm. Minggu ni mingu last saya kat primary care, so jadual minggi ni sangat hectic, tension sangat sampai rasa macam nak lari balik duk rumah. Alhamdulillah semuanya dah berakhir, cuma tinggal cwu & report untuk disiapkan *sebenarnya tunggu untuk dibuat sebab lansung dah start buat lagi*

Lepas ni saya posting kat psychiatric lak. Even, esok dah ada class untuk psychiatric. Briefing untuk posting barupun belum ada, tapi class dah nak start. Hopefully everything will be ok, so saya tak stress, kan tak pasal-pasal saya kena masuk kt psychiatric as patient lak!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: