Saya Suka Exam

Alhamdulillah, theory exam untuk posting O&G dan Paeds dah habis. Overall, ok la exam tu, tak senang tapi tak susah giler. Ada banyak soalan yang saya tak tahu especially soalan pasal anatomy dan infectious disease sebab saya tak suka 2 benda ni. Somehow, saya suka ambik exam theory ni. Memang pecah kepla otak. Mula-mula saya ingat saya tak kan survive sebab ada 6 papers yang kena ambik back-to-back dalam sehari tu *sebenarnya in between ada la break kejap*, tapi somehow saya suka exam theory ni. Ilmu waktu kat BMS dulu pun aak berguna untuk saya waktu jawab exam hari tu. Harap saya tak fail untuk theory ni.

26hb ni lak saya ada long case untuk Paeds. Hopefully history taking saya ok sebab itu je kekuatan saya. Nak harap kat physical exam dan soalan yang tak tahu apa yang dia akan tanya memang susah la. So, hopefully saya & yang lain-lain dapat jawab untuk long case nanti.


Cheers :D


p/s:Arep, kalau ko baca ni, mana ko menghilang huh?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comments:

Musafir Melayu said...

assalamualaikum,

ada jer...fb minta MC, biasa la, musim2 exam ni :P