3rd Tournament

Semalam, as I said in my previous post, saya ada tourny kat UITM. Nama team saya sebenarnya Flying Monkeys, bukan flying disc. Kitaorang adalah mixture dari pelbagai team. We had 11 members, 7 guys & 4 girls. Ni first time kitaorang main as a team. So it's more like a pick up team. Basically, we don't know each other background, weakness as well as strengths. Our team captain is Ikram. Dia yang sign up team ni. So, thanks to Ikram, because of you, i have team to play with walaupun pada saat-sat akhir. 3 tourny saya, saya main dengan team yang berbeza-beza. Seronok bila main ngan team lain-lain sebab lagi banyak experience akan dapat & lagi ramai orang kita boleh kenal.

Ok, back to the story. Team members saya adalah Ikram (as a captain), Joe (co-capt), Williams, Andy, Bernie, Eeu Ee, Demon, Xiao Ear, Xiao Jee, Kevin and me(sorry guys if I spell you name wrong :( ). I don't know we end up at what position but we all played pretty good I guess, we got some points and the most important things is everyone had fun. Game paling best bagi saya bila saya main against Sate Gile. Lawak sebab saya main against team sendiri, cam main pick up. I just laugh through out the game. Rasa macam Sate murtad pun ada gak sebab tak tahu nak sokong mana. But, still I played my best for the team and happy when Sate Gile won. Klau ade opportunity lagi untuk main ngan dieorang, I will definitively say yes.

What I love most about Ultimate is the spirit, SOTG. We all like a one big fun community. Everyone just being nice to each other. Tak de perasaan asabiyah sangat. Tak de masalah kalau kita main dengan team mana-mana pun. Even kita newbies sekali pun, dieorang tetap bagi peluang untuk main. Game is game. Bila time game, semua orang main betul-betul. Tapi lepas habis game, kitaorang akan huddle and cheers each other. It's just fun. Thank you Sate sebab korang pun ambik berat pasal saya walaupun saya tak main ngan korang. Bila korang asyik tanya macam mana team baru saya, whether diaorang bagi saya main ke tak, ia buatkan saya rasa disayangi, ngeee :D.

I really had fun yesterday. Terubat perasaan sedih tak dapat gi Sarawak bila dapat main Ultimate ni. Lepas ni mungkin saya akan busy, so sebelum betul-betul busy, saya perlu enjoy dulu hidup saya ngan Ultimate ni. Balik dari ultimate, saya dapat selsema yang agak teruk, badan pun tak selesa sangat sebab terasa panas. Nasib baik hari ni tak de class, klau tak memang saya gi class ngan rupa macam zombie kampung pisang la (dh la hari ni Halloween,memang sesuai dah tu). Buat pertama kali nyer saya masuk tido pkul 9 malam,gara-gara selsema punya pasal. Apa-apa pun semua tu berbaloi demi Ultimate!!! <3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: