Oh Nooooo to VIVA Thesis

Arhhhhhhhhhhh. Rasa nak menjerit, menangis dan sume perasaan yang sewaktu denganya bila tengok nama-nama panel untuk VIVA thesis minggu depan. Terbaik la panel-panel saya. Memang menguji kekuatan mental & fizikal saya. Kalau saya dapat lepas VIVA ngan mereka , memang saya boleh berbanga diri selama 7 keturunan la. Semuanyer doctor-doctor berPHD yang bukan calang-calang orangnya. Memang panel yang terbaik la yang akan evaluate saya nanti. Compare ngan saya memang la macam diplococci dengan Hulk, memang tak tercompare la.

Thesis pun tak tau apa citer lagi. Macam mana nak present pun tak tau. Takut giler nak VIVA hari Selasa ni. Mintak-mintak sume akan ok, berkat bulan Ramadhan ni.Amin.




p/s:Setiap yang terjadi pasti ade hikmahnya. Setiap ujian pasti ade kebaikannya. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: