tag dr mina

1. Apakah hubungan awak dan dia? (dia tu org yang tagged kite kut)
- kami teman tp mesra...(curi ayat fahrin ngan linda onn,hehehehe)

2. 5 impressions terhdp dia
- nice
- setia giler even dia byk scandal (mina,jgn marah tau,nanti cpt tua,hehehehe...)
- suke budak2 especially ank buah dia
- pandai sbb blh ckp ape je ngan dia
- aktif

3. Perkara yang paling memorable yang die lakukan kat awak..
- hmmm..ape ye???dia prnh blanja ktorg mkn kt ali

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak..
- (sdang pkir)...byk sgt la bnda yg dia prnh ckp,x tau nk pilih mane..=]

5. Kalau die kekasih awak.. awak akan..
- x kn nyer..nanti jd lesbian lak ktorg...lol

6. Kalau dia jadi musuh awak. awak akan..
- mntak2 x jd,x nk la..biarlah kami jd kwn smpai bila2...(luv u ,mina)

7. Kalau die kekasih awak.. dia perlu improve dlm..
- i told u,dia x mungkin jd kekasih sy..

8. Kalau dia jadi musuh awak... mungkin kerana...
- ktorg dh x sekepala kowt..hehehehe...(x nk la b'musuh ngan kwn2 sy)

9. Overall impression ttg dia..
- best kwn ngan dia sbb sy blh ckp psl sport ngan dia..hehehe..dia kwn yg baik...

10. The most desirable thing to do to her/him
- hmmmmmmmmmm...paksa dia msak utk sy kowt...hahahahahaha(gelak dgn jahatnyer)....just joking la..sy pun x t'pkir nk wat ape kt dia la..

11. Apakah awak rasa ttg pandangan org terhadap awak?
-mane sy tau,tny la org2 tu sbb tu pndangan dieorg bkn sy..

12. The character of you for yourself?
- phlegmatic(x tau la ejaan tu btul ke x)....

13. On contrary, the character you hate about you..
- suka wat keje last minute & byk main

14. The most ideal person you want to be with?
-andy estranged + kimi raikkonen + chris evans = my own MR RIGHT(the most ideal person i want to be with)..hehehehe..(dlm2 byk2 soklan.sy plg suka soklan ni *wink*)

15. For people who like you.. tell sumthing about them.
- thx a lot..luv u all so much..mmmmuuaahhhhhhhhhhh(jika anda lelaki,sila tepis kiss ni)..hehehehehe :D

16. Ten people you tag:
1- khai
2- elya
3- nawa
4- haifa
5-blanche
6- nurul
7- ariff
8- ikram
9- chaie
10- fik

17. No.2 ada hubungan dgn siapa?
- dgn dia nyer hubby la...(ku doakn kamu bahgia) =]

18. Is no. 3 female or male..
- female

19. If no.7 and 10 have a relationnship. Is it a good thing?
- ariff ngan fik?????x mungkin la..dieorg mcm kakak ngan adik je(ndai2 je ku wat perbandingan :D)

20. Mcmmane dgn no.5 dan no.8?
-blanche ngan ikram????hmmm.....mcm best je,dieorg pun dh lame knl (jgn marah ek ikram & blanche,hehehehe)

21. No.4 single kah?
- single kowt sbb dia jenis pompuan melayu t'akhir..hehehehe

22. No. 1 belajar apa?
- sama ngan gue, bachelor in medical science.

23. Say sumething about no. 6.
- dia ganaz giler tp dia baik

24. No. 9 klakar tak?
- chaie mmg klakar..dia sgt sengal

*kpd yg kena tag,sila la wat tag ni ek..sorry sgt2 klau ade yg x puas ati psl tag ni..luv u all =]

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

7 comments:

elya~nadia said...

ak da wat tag nie yang.. heeee..

thankz 4 ur doa.. =p

Musafir Melayu said...

SIAPA ADIK!!!

ain said...

to ariff:ko la adik..fik tu akak la..

Musafir Melayu said...

huhuhu~~ T-T

haifa said...

pompan melayu t'akhir ea???

mmg nk kna...huk3x.

haifa said...

ooo...
pompan mlayu t'akhr ek..
smpi ati ktuk i like dats..
huhuhu...i hate u..
(mcm pompan gedik x?):p

ain said...

puji la haifa,bkn kutuk..jgn la marah syg...pompn melayu t'akhir kt baik2 n sopan2 mcm u...jgn marah2,nanti cpt tua..=]