i got flu..

ari ni sy kena selsema yg teruk..x tau knp kena selsema..truk btl,ubat lak x tau g letak mane..td,waktu klas GIT tetiba je selsema..ingatkn selsema kejap je,tp smpai skang still lg selsema.ari ni x best sgt coz td ktorg x puas ati sbb tetiba je tu kar jadual tutor ktorg.tutor ktorg patutnya ari ni,tp tetiba je tukar jd ptg esk.x tau sape yg pndai2 g tukar jadual tanpa inform ktorg dulu..tp lastly,1 klas kena g hall f utk jmp dr himyar.ingatkn jmp je,x expect pun ada lectured.bosan giler lectured respy td.x tau ape yg dia ckp.tp ari ni blh la fhm ckit accent dr himyar..accent dr karim pun dh faham,so ok la ckit..klas GIt ari ni best.dr karim pun best..tp x phm la bljr ape ari ni..
skang tgh selsema lg,jap lg nk mkn panadol kowt..dh lama x kena selsema truk mcm ni.rasa nk demam pun ada gak..harap2 x demam la sbb klau x, mati sy..mintak2 selsema ni ilang la n esk x selsema dah..
esk mak blk kg ngan abah n k.sikim.hajar pun tumpang skali..ari sabtu ni baru sy blk kg ngan kepo n k.nurin, x sabar lak nk blk kg utk raya..mak blk awak sbb ari khamis ni ada kenduri ayah me..ktorg x smpt la g kenduri tu sbb sy ada klas n kepo keja..x caye lak ayh me dh kawin,cam pelik je..ckp psl suma ni wat sy x sabar nk blk kg utk raya haji ni..
x tau la nk ckp ape..nanti sy citer lg ek..skang nk wat assingment lak..

p/s:to el,thx bg game,muuuaaaahhhhhhhhh.......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: